Search found 122 matches

Go to advanced search

by NashCoywolf14
Sun Jan 01, 2017 6:39 pm
Forum: The Lounge
Topic: Happy New Year 2017!
Replies: 4
Views: 285

Re: Happy New Year 2017!

Happy New Year! =3
by NashCoywolf14
Tue Dec 20, 2016 8:25 am
Forum: New members area
Topic: Hi everyone!
Replies: 7
Views: 466

Re: Hi everyone!

Welcome! =3
by NashCoywolf14
Sat Dec 17, 2016 11:41 am
Forum: The Lounge
Topic: Wolfi baby!
Replies: 12
Views: 584

Re: Wolfi baby!

Happy Birthday, Wolfi!
by NashCoywolf14
Wed Nov 09, 2016 9:19 pm
Forum: Pictures
Topic: Wind-up Vinnie
Replies: 6
Views: 466

Re: Wind-up Vinnie

LOL i love this! Crying from laughter right now XD
:lol: He's even pink! This video may very well be perfection =3
by NashCoywolf14
Sun Nov 06, 2016 5:31 am
Forum: The Lounge
Topic: Happy Birthday Chris!
Replies: 6
Views: 312

Re: Happy Birthday Chris!

Happy Birthday! =3
by NashCoywolf14
Tue Oct 25, 2016 6:05 pm
Forum: New members area
Topic: Hey! Greets from sunny England. ☺
Replies: 8
Views: 759

Re: Hey! Greets from sunny England. ☺

Welcome! :3
by NashCoywolf14
Fri Oct 21, 2016 4:19 pm
Forum: AZG Guitars
Topic: White/Gold
Replies: 216
Views: 9299

Re: White/Gold

Hi Guys, Almost done with Arjen's guitar. Finishing up wiring the electronics by tomorrow and then it will be alive . . . . Here it is with a big smile . . . . and I'll post a full shot tomorrow from the front. (minus the smile and a better background). And Wolfi, you are right! http://i.imgur.com/...
by NashCoywolf14
Thu Oct 20, 2016 6:40 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: SO......20 years after Euphoria
Replies: 11
Views: 848

Re: SO......20 years after Euphoria

VVleaks!!
I want this to happen XD
by NashCoywolf14
Thu Oct 20, 2016 6:39 pm
Forum: The Lounge
Topic: Favorite Guitar Pick
Replies: 16
Views: 862

Re: Favorite Guitar Pick

Sometimes I really, Really, REALLY, want to use one of these though!


Image
LOL
the best guitar pick
by NashCoywolf14
Thu Oct 20, 2016 6:38 pm
Forum: New members area
Topic: Hiya Kids!
Replies: 30
Views: 1796

Re: Hiya Kids!

Welcome, Grumpy! :3
also
i like your username
:lol:
by NashCoywolf14
Wed Oct 19, 2016 8:40 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: SO......20 years after Euphoria
Replies: 11
Views: 848

Re: SO......20 years after Euphoria

20 years?!
Maybe Vinnie will do what Ace did XD
Y'know, not release an album for 20 years then release one. :lol:
not too likely tho
but you never know
by NashCoywolf14
Thu Oct 13, 2016 2:56 pm
Forum: The Lounge
Topic: I did this because I could.
Replies: 0
Views: 401

I did this because I could.

I realized this was possible with MS Paint. :lol: so I did this because I saw the chance
by NashCoywolf14
Thu Oct 13, 2016 2:39 am
Forum: Pictures
Topic: Yet Another MS Paint Vinnie (forgive me LOL)
Replies: 2
Views: 360

Re: Yet Another MS Paint Vinnie (forgive me LOL)

Currently I am unable to go up a level due to me not having an ipad XD
But as soon as i get one I plan on going to ArtStudio, where I can finally get shading done :3
by NashCoywolf14
Wed Oct 12, 2016 8:55 am
Forum: News
Topic: KISSWorld VV Signed Litograph Available!
Replies: 24
Views: 1343

Re: KISSWorld VV Signed Litograph Available!

these are numbered on the lower corner. he hand signed all this stuff. had a messenger boy deliver them back to the hotel and the guy with kissworld had to stay a extra nite because vinnie wouldnt sing them all in one day. said he was exhausted, guy pays the messeger boy and flys back to assie. he ...
by NashCoywolf14
Wed Oct 12, 2016 8:51 am
Forum: Pictures
Topic: Yet Another MS Paint Vinnie (forgive me LOL)
Replies: 2
Views: 360

Yet Another MS Paint Vinnie (forgive me LOL)

I keep drawing rock and rollers on MS Paint
And I drew Vinnie again XD
I've also drawn Ace so far. But this time I drew Vinnie with 2 hairstyles. Since both were fun to draw :3
What do you guys think?
(If you guys would like to see the drawing of Ace, tell me and I'll post it in the Lounge forum.)
by NashCoywolf14
Tue Oct 11, 2016 1:42 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: RF-No Substitute
Replies: 4
Views: 487

Re: RF-No Substitute

LOL
And I'm a half inch taller than him :p
by NashCoywolf14
Mon Oct 10, 2016 4:27 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: RF-No Substitute
Replies: 4
Views: 487

Re: RF-No Substitute

I saw that! :3 He can still hit the notes and the chuckle at the end was the icing on the cake. Probably treasures those old memories a bit :p

i made an accidental pun
dammit XD
by NashCoywolf14
Mon Oct 10, 2016 4:25 pm
Forum: The Lounge
Topic: Keep Calm & Vote VV
Replies: 4
Views: 356

Re: Keep Calm & Vote VV

Vote for the Ankh :3
by NashCoywolf14
Thu Oct 06, 2016 12:11 pm
Forum: New members area
Topic: Greetings from New Jersey
Replies: 7
Views: 792

Re: Greetings from New Jersey

Welcome! :3
by NashCoywolf14
Tue Oct 04, 2016 3:14 am
Forum: New members area
Topic: Greetings.
Replies: 6
Views: 551

Re: Greetings.

Welcome! I think you'll like being here :3 I think this is the epitome of Vinnie Vincent relate things and topics, so there's plenty of information, rare interviews, rare pictures, and perhaps some stories from some who have met the man himself!
by NashCoywolf14
Fri Sep 30, 2016 1:30 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Favorite VV Album?
Replies: 13
Views: 737

Re: Favorite VV Album?

I'm with you.
Yes! :3
What's your favorite song off of it, anyway? Mine's Boyz Are Gonna Rock
which was the first VVI song I heard
and the only music video I have shown my mom
never again :lol:
by NashCoywolf14
Fri Sep 30, 2016 12:56 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Favorite VV Album?
Replies: 13
Views: 737

Favorite VV Album?

Got curious, so I made a poll. My favorite album is Vinnie Vincent Invasion, the one that started the VVI :3
by NashCoywolf14
Fri Sep 30, 2016 12:51 pm
Forum: Kiss
Topic: Kiss albums best song/worst song album by album
Replies: 17
Views: 1385

Re: Kiss albums best song/worst song album by album

I don't truly have least favorites, since I like all Kiss music (Yes, even Gene's solo album. Not exactly Demon-esque, but still. XD) Favorite Albums- The Elder, Ace Frehley, Creatures, Unmasked and Dynasty. Kiss- Strutter Hotter Than Hell- Parasite Dressed To Kill- Anything For My Baby Destroyer- S...
by NashCoywolf14
Sat Sep 24, 2016 3:48 am
Forum: New members area
Topic: Aloha
Replies: 28
Views: 1696

Re: Aloha

Welcome! Hope you enjoy being here :3
by NashCoywolf14
Sat Sep 17, 2016 7:31 am
Forum: Pictures
Topic: Vinnie drawn on MS Paint.
Replies: 7
Views: 568

Re: Vinnie drawn on MS Paint.

LOL
Somewhat, but not entirely. But I can see what you mean :3
I think I can post the drawing of Eric in the Lounge page thing (still dont know what to call it XD )
But Eric is orange
so very orange :lol:
by NashCoywolf14
Thu Sep 15, 2016 10:32 pm
Forum: Pictures
Topic: Vinnie drawn on MS Paint.
Replies: 7
Views: 568

Re: Vinnie drawn on MS Paint.

I have redone it and it looks better XD
I've gotten better on doing hair and such
still no shading since im lazy today XD
by NashCoywolf14
Thu Sep 15, 2016 10:17 am
Forum: Kiss
Topic: Jersey Expo
Replies: 3
Views: 302

Re: Jersey Expo

Yay! :D
by NashCoywolf14
Thu Sep 15, 2016 8:04 am
Forum: Kiss
Topic: Jersey Expo
Replies: 3
Views: 302

Re: Jersey Expo

Aw, lucky! If I was still in Maine I'd try to find a way XD
But Tennessee is way farther away :p
If you can, post some pics :3
by NashCoywolf14
Sun Sep 11, 2016 11:42 am
Forum: The Lounge
Topic: Just Wondering..
Replies: 7
Views: 548

Re: Just Wondering..

Have always and will always hate Pokemon. But ya gotta catch 'em all!! :lol: i cant stop laughing at this i dont know why but its funny XD but I have officially soft resetted over 500 TIMES NOW AND STILL NO SHINY TREECKO LIKE MY GOD its literally a 1/4095 chance of getting a shiny pokemon. i refuse...
by NashCoywolf14
Sun Sep 11, 2016 2:08 am
Forum: News
Topic: Vinnie died?
Replies: 2
Views: 1210

Re: Vinnie died?

Yeah, Ace has had the SAME THING happen. A lot of celebs have at this point. Like Steve from Blue's Clues LOL
by NashCoywolf14
Sun Sep 11, 2016 2:06 am
Forum: The Lounge
Topic: Just Wondering..
Replies: 7
Views: 548

Re: Just Wondering..

Yeah, it's a broken game so far :p But Sonic '06 is WAY worse XD
But Omega Ruby is fun
just havent really started, since I've been sitting here soft resetting for a shiny Treecko LMAO
by NashCoywolf14
Sat Sep 10, 2016 11:27 pm
Forum: The Lounge
Topic: Just Wondering..
Replies: 7
Views: 548

Just Wondering..

Does anyone else have Pokemon games? I've got 3, and I'm on Omega Ruby trying to get a shiny starter, which in this case is Treecko XD
i have tried over 100 times now tho
but it's gonna be worth it :3
by NashCoywolf14
Wed Sep 07, 2016 5:37 am
Forum: Pictures
Topic: Vinnie Vincent- Reference Sheet
Replies: 8
Views: 633

Re: Vinnie Vincent- Reference Sheet

Have you printed out and made it yet?
Sadly, no. I don't have a printer, and it costs money to use the printer at my school. So I'm unable to print this out at the time, but in the future, maybe :3
by NashCoywolf14
Wed Sep 07, 2016 5:36 am
Forum: Pictures
Topic: Vinnie Vincent- Reference Sheet
Replies: 8
Views: 633

Re: Vinnie Vincent- Reference Sheet

That would be his tail, and since this is MS Paint I couldnt add much detail.
I nearly typed it as MS Pain and it is a pain to not be able to have it be detailed. XD Oh, how I wish I had an iPad again LOL But i'm getting one soon so eventually there WILL be better art. :p
by NashCoywolf14
Tue Sep 06, 2016 1:11 am
Forum: Pictures
Topic: Vinnie Vincent- Reference Sheet
Replies: 8
Views: 633

Re: Vinnie Vincent- Reference Sheet

Aw, thanks! :3
I can't believe that you and Streetbeat were the first two that commented on this! It makes me happy XD
by NashCoywolf14
Mon Sep 05, 2016 3:26 pm
Forum: Pictures
Topic: Vinnie Vincent- Reference Sheet
Replies: 8
Views: 633

Re: Vinnie Vincent- Reference Sheet

Thanks! :D I'm surprised I did this well on MS Paint XD
But they have a curve tool
Thank God for curve tool and rock and roll.
that should be my quote LOL
by NashCoywolf14
Mon Sep 05, 2016 3:34 am
Forum: Pictures
Topic: Vinnie Vincent- Reference Sheet
Replies: 8
Views: 633

Vinnie Vincent- Reference Sheet

Being the furry artist I am, I made a ref sheet on MS Paint of Vinnie. What do you guys think? :3
If you guys have any constructive criticism, tell me, since I can use it to become even better!
man i love the curve tool tho :lol:
by NashCoywolf14
Mon Sep 05, 2016 3:30 am
Forum: News
Topic: this may become mine
Replies: 7
Views: 1096

Re: this may become mine

Aw, sweet! I hope you get it! :D
by NashCoywolf14
Sun Sep 04, 2016 5:57 am
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Official Vinnie CD Box set
Replies: 18
Views: 1141

Re: Official Vinnie CD Box set

Ooh! That sounds awesome! :D
by NashCoywolf14
Wed Aug 31, 2016 6:35 am
Forum: The Lounge
Topic: Gene Wilder passed away
Replies: 3
Views: 398

Re: Gene Wilder passed away

dammit 2016 why must you do this
WHY
OUT OF ALL THE MEAN PEOPLE THERE ARE, YOU CHOSE SOMEONE SO KIND THAT WAS IN SO MANY PEOPLE'S HEARTS
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
i am still upset about this
by NashCoywolf14
Sun Aug 28, 2016 2:55 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Reunited!
Replies: 18
Views: 1097

Re: Reunited!

Nice! :D
by NashCoywolf14
Fri Aug 26, 2016 8:22 am
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Where Is Vinnie Vincent?
Replies: 180
Views: 7068

Re: Where Is Vinnie Vincent?

One day, my neighbor to the North is going to have a little crazy in her. ;)
LMAO I'm literally crying with laughter!
by NashCoywolf14
Thu Aug 25, 2016 8:55 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: New old V picture
Replies: 15
Views: 1512

Re: New old V picture

Image
LMAO the resemblance tho! I cannot unsee it now :lol:
by NashCoywolf14
Thu Aug 25, 2016 9:20 am
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Where Is Vinnie Vincent?
Replies: 180
Views: 7068

Re: Where Is Vinnie Vincent?

Same ole questions and comments I see...and the 'crazies' comment, ha. Guess some people cannot handle the truth how some people have had the privilege to talk to him and know his whereabouts. http://i.cubeupload.com/dHjlgL.png We are all a teeny bit crazy though! :P :P :P True :3 It's impossible t...
by NashCoywolf14
Sun Aug 21, 2016 11:52 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Questions for Vinnie
Replies: 188
Views: 25600

Re: Questions for Vinnie

Yes!
Now we pray he makes another album! :3
by NashCoywolf14
Sat Aug 20, 2016 4:45 am
Forum: Pictures
Topic: Funny Vinnie Vincent Pictures/Memes
Replies: 5
Views: 763

Re: Funny Vinnie Vincent Pictures/Memes

So I'm making another picture of Vinnie and I found this XD
I had a feeling I'd find a funny pic :3
by NashCoywolf14
Fri Aug 19, 2016 6:33 am
Forum: Kiss
Topic: ACE ROCK N ROLL HELL
Replies: 12
Views: 979

Re: ACE ROCK N ROLL HELL

I was in shock when I first heard it was on Origins! I don't know which one I like more XD
by NashCoywolf14
Fri Aug 12, 2016 8:39 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Music The Lifeblood Podcast
Replies: 6
Views: 506

Re: Music The Lifeblood Podcast

Thanks! :D
by NashCoywolf14
Wed Aug 10, 2016 1:33 pm
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Music The Lifeblood Podcast
Replies: 6
Views: 506

Re: Music The Lifeblood Podcast

Send a link to the vid if you could, please? :3 I want to watch it since it sounds interesting and its even about Lemmy :p
by NashCoywolf14
Sun Aug 07, 2016 1:10 am
Forum: General Vinnie Discussion
Topic: Vinnie 's Birthday
Replies: 10
Views: 1075

Re: Vinnie 's Birthday

Happy birthday Vinnie! You and Ace Frehley have both inspired me to want to play guitar! :D My friends also wish you a happy birthday, even my younger sister! I hope you rock on, and make the ultimate return when you do return! Happy 64th :)

Go to advanced search

Copyright 2016 VVFF - The Vinnie Vincent Fan Forum - All Rights Reserved
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
 

 

cron